Tuesday 7 October 2014

Cabaran 7 Hari .hari 2 :Percutian Idaman Saya

       Alhamdulillah ,bertemu kembali dengan cabaran entry kedua hari ini...Tajuk entry kali ni adalah ''Percutian Idaman Saya''..dah macam tajuk karangan masa sekolah dulu2  kan..Sudah semestinya anda juga mempunyai percutian idaman kan?...begitu juga dengan saya..Kalau disenaraikan ada beberapa tempat yang saya boleh dikatakan sebagai percutian idaman.



       Mekah almukarammah ,pilihan pertama percutian idaman saya dimana Mekah adalah tempat yang begitu istimewa bagi umat islam didunia kan...tempat membawa seribu harapan dan doa...bukan calang2 orang ye dapat bercuti disana..percutian ini atas jemputan Dari NYA juga,Kita sebagai hambanya hanya mampu berdoa dan memohon....mudah2 mudahan suatu hari nanti saya juga dapat jemputan DariNYA,,,InsyaALLAH.



.


        Pilihan tempat percutian seterusnya adalah Korea...Kenapa Korea?sebenarnya teruja pun disebabkan drama2 korea yang sering menunjukkan tempat2 yang begitu menarik dengan musim bunganya yang berwarna warni..tak dapat bayangkan kalau dapat bercuti ke korea kan..mesti comel dapat bergambar berlatar belakang kan suasana seperti dalam gambar

..




         Seterusnya,percutian idaman saya adalah ke Turki.Kenapa?...disebabkan tengok rancangan tv ,dimana heliza helmi sebagai hos,dan rancangan''Rasa halal antarabangsa''..suka tengok keunikan ukiran di pinggan dan karpet dari Turki,..sememangnya halus hasil tangannya...selain itu teruja nak mencuba  makanan dari Turki ..wahh nampak macam sedap je kan..,




        Ok lah setakat ini dulu  perkongsian dari saya, tentang percutian idaman saya akan datang.. Hanya mampu merancang untuk yang terbaik,.InsyaALLAH,..so, untuk yang sedang bercuti''Selamat bercuti ye''.Walau apa pilihan percutian idaman anda,sayadoakan semoga percutian anda selamat hendakNYA..

 JOM KONGSIKAN PERCUTIAN IDAMAN ANDA JUGA. 









SID :Fazila
CALL/WA :0129088753
agen shaklee  muadzam shah Pahang dan seluruh malaysia.

No comments:

Post a Comment